REGISTRACE

 

Registrace na sympozium

  • Všichni účastníci se musí zaregistrovat prostřednictvím online registračního formuláře.
  • Můžete použít svůj účet z minulých let. Pokud jej nemáte, nejprve si ho vytvořte.
  • Po dokončení registrace obdržíte e-mailem potvrzení s registračním číslem.
  • Pokud je Váš pracovní e-mail připojen k instituci s vysokým zabezpečením, zvažte použití osobního e-mailového účtu. E-maily od organizátorů sympozia mohou být firemním zabezpečením blokovány.

V případě jakýchkoli dotazů ohledně registrace se obracejte na e-mailovou adresu [email protected].

Registrační poplatky

Lékař – člen ČTS / SOT ČLS JEP
Lékař – nečlen
Nelékařský zdravotnický pracovník
Společenský večer
Registrace do 8. 9. 2025
1900 Kč
2300 Kč
1000 Kč
700 Kč
Registrace od 9. 9. 2025
2100 Kč
2500 Kč
1200 Kč
700 Kč
  • Všechny výše uvedené poplatky zahrnují 21 % DPH.
  • Ujistěte se, že jste registrační poplatek zaplatili do termínu platného pro vybraný typ registrace. Pokud platbu neobdržíme včas, bude automaticky uplatněna pozdější sazba.
  • Nezaplacené nebo částečně zaplacené registrace budou považovány za neplatné.

Registrační poplatky zahrnují:

  • účast na odborném programu a doprovodné výstavě firem
  • občerstvení během přestávek
  • obědy
  • tištěný program
  • Vstupenka na společenský večer není zahrnuta v registračním poplatku – chcete-li se zúčastnit, vyberte tuto možnost během registrace a uhraďte dodatečný poplatek

Doprovodný program

Zájemci se musí předem přihlásit prostřednictvím online registračního formuláře.

Společenský večer
Datum: TBA
Čas: TBA
Místo konání: TBA
Vstupenka: 700,- Kč

Storno podmínky

Zrušení registrace

  • do 18. září 2025 – bez storno poplatku
  • od 19. září 2025 – 100% storno poplatek

Zrušení účasti na doprovodném programu – Společenský večer

  • do 18. září 2025 – bez storno poplatku
  • od 19. září 2025 – 100% storno poplatek

Obecné storno podmínky

  • Všechna storna musí být písemně oznámena e-mailem na [email protected]
  • Na žádosti o vrácení peněz doručené po 18. záři 2025 nebude brán zřetel.
  • Za každou změnu jména delegáta bude účtován administrativní poplatek ve výši 200 Kč.
  • Jakékoli změny na faktuře (např. název, adresa, DIČ atd.) lze provést pouze do tří dnů od data registrace a podléhají poplatku 200 Kč.
  • Registraci lze kdykoli před akcí převést na jinou osobu. Za převod registrace bude účtován administrativní poplatek ve výši 200 Kč.

Platba

Registrační poplatky vybírá sekretariát: CZECH-IN s.r.o. 5. května 65 CZ-14021 Praha 4 Česká republika

Veškeré poplatky se hradí v českých korunách.

 

Online platba kreditní/debetní kartou

Preferovaný způsob platby je online prostřednictvím bezpečné platební brány Nexpora.

Akceptované kreditní / debetní karty

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express

All payments (credit card, bank transfer & APMs) are processed via the online payment solution Nexpora Sweden AB, powered by VISA and CurrencyCloud B.V..

Registered in the Netherlands No. 72186178. Registered Office: Nieuwezijds Voorburgwal 296 – 298, Mindspace Nieuwezijds Office 001 Amsterdam. CurrencyCloud B.V. is authorised by the DNB under the Wet op het financieel toezicht to carry out the business of an electronic-money institution (Relation Number: R142701) Currencycloud Terms of Use
Payment services in the United States are provided by Visa Global Services Inc. (VGSI), a licensed money transmitter (NMLS ID 181032) in the states listed here. VGSI is licensed as a money transmitter by the New York Department of Financial Services. Mailing address: 900 Metro Center Blvd, Mailstop 1Z, Foster City, CA 94404. VGSI is also a registered Money Services Business (“MSB”) with FinCEN and a registered Foreign MSB with FINTRAC. For live customer support contact VGSI at (888) 733-0041.

Platba bankovním převodem

Nezapomeňte uvést jméno a registrační číslo účastníka. Platby přijaté bez těchto údajů (jméno, registrační číslo) nelze snadno identifikovat a nemusí být platné.

Platba bankovním převodem je možná do 18. září 2025. Po tomto datu lze platby provádět pouze kreditní/debetní kartou.

Příjemce
Adresa příjemce
Banka
Číslo účtu
IBAN
SWIFT/BIC
Reference platby
CZECH-IN s.r.o.
5. května 65, CZ-14021 Praha 4, Česká republika
KB a.s., Na Příkopě 33, CZ-11000 Praha 1, Česká republika
51-0903480287/0100
CZ8201000000510903480287
KOMBCZPPXXX
jméno, příjmení a registrační číslo

Daňový doklad

Daňový doklad bude možné stáhnout z online registračního portálu tři týdny po potvrzení registrace a její plné úhradě. Doklad bude vystaven na základě údajů zadaných během registrace.

Změna těchto údajů (název, adresa, DIČ atd.) je možná pouze do 3 dnů od data registrace a podléhá poplatku 200 Kč.

Další informace

Pojištění

Registrační poplatek nezahrnuje pojištění účastníka pro případ úrazu, nemoci, storna, krádeže, poškození majetku nebo ztráty. Účastníkům je doporučeno uzavřít odpovídající osobní pojištění.

Certifikát o účasti

Certifikát o účasti bude ke stažení pro všechny zúčastněné delegáty z online registračního portálu po skončení symposia.

Zrušení nebo změna symposia z důvodu vyšší moci

V případě nevyzpytatelných událostí má CZECH-IN s.r.o. právo na zrušení symposia bez předchozího upozornění. Zahrnuje to jakékoliv změny času a místa konání symposia. Jakákoliv možnost vyskytnutí nevyzpytatelné události bude oznámena co nejdříve. Nevyzpytatelnými událostmi se rozumí důvody mimo kontrolu CZECH-IN s.r.o., které brání realizaci symposia, jako je např. politická nestabilita, válka, občanské demonstrace, epidemie, zemětřesení, povodně, hurikány, cyklóny, požáry a další živelné katastrofy, exploze, nehoda nebo porucha, demonstrace, omezení dopravy, terorismus. CZECH-IN s.r.o. nenese zodpovědnost za jakékoliv přímé nebo nepřímé, náhodné nebo následné, sankční nebo exemplární škody, ztráty, výdaje nebo jakékoli jiné nepříjemnosti související se zrušením symposia. Pokud platné závazné právní předpisy nestanoví jinak, budou registrační poplatky vráceny v souladu s pravidly pro zrušení symposia.

Ochrana osobních údajů a zabezpečení

Evropské obecné nařízení o ochraně osobních údajů (EU GDPR) vstoupilo v platnost 25. května 2018 a zahrnuje některé dodatky k ochraně údajů.
Vaše soukromí bereme velmi vážně a abychom vyhověli požadavkům GDPR, potřebujeme, abyste během procesu vytváření účtu potvrdili, že souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Můžete si jej prohlédnout zde (v anglickém jazyce).
V případě dotazů ohledně osobních údajů a GDPR nás neváhejte kontaktovat emailem nebo na telefonním čísle +420 296 219 600.